П`ятниця, 29.11.2024, 12:36
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайта
Поиск
Вход на сайт
Календарь
«  Листопад 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Наш опрос
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 12
Статистика

Онлайн всього: 13
Гостей: 13
Користувачів: 0

ГОЛОВЧИНЕЦЬКА ПОЧАТКОВА ШКОЛА

Меджибізької селищної ради Летичівського району Хмельницької області

звіт директора

Звіт директора
Головчинецької загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів
Меджибізької селищної ради Хмельницької області
на загальношкільних зборах трудового колективу
за 2016/2017 навчальний рік

1.  На  виконання  наказу   Міністерства  освіти  і  науки  України  від   28.01.2005 р.  № 55  «Про    запровадження   звітування   керівників  дошкільних, загальноосвітніх   та  професійно  -  технічних  навчальних   закладів», керуючись    примірним  положенням  про  порядок   звітування   керівників    дошкільних, загальноосвітніх   та  професійно  -  технічних  навчальних  закладів   про  свою   діяльність   перед  педагогічним  колективом  та  громадськістю,  затвердженого   наказом  Міністерства    освіти  і  науки  України    від  23  березня  2005  року  № 178  та     з  метою подальшого    утвердження    відкритої   і  демократичної   державно  -  громадської   системи  управління  освітою, поєднання  державного   та  громадського   контролю  за   прозорістю    прийняття   і  виконання   управлінських   рішень, запровадження    колегіальної  етики    управлінської  діяльності   в  навчальних    закладах  сьогодні  проводиться   звіт  згідно   запланованої  структури.
          Як директор школи,  у   своїй  діяльності протягом  звітного періоду,  я керувалась Статутом  школи, Правилами внутрішнього трудового розпорядку, посадовими обов'язками директора школи, Законодавством України, іншими нормативними актами, що регламентують роботу керівника загальноосвітнього  навчального закладу.
    
2. Загальна інформація про школу
Рік заснування ------   1967 рік
Директор школи ------    Демчишина Валентина Анатоліївна, освіта вища, за фахом учитель початкових класів, спеціаліст першої  кваліфікаційної категорії. Заклад очолює з 01.09.2016 року.
Контингент учнів-----    На кінець 2016/2017 навчального року у 9 класах навчається  37 учнів, з них
                                    у 1 – 4-х класах – 17  учнів, 5 – 9-х класах – 20 учнів.
Мова навчання    -----   Українська мова
Педагогічний колектив     Педагогічний колектив нараховував 16 педагогів (15 – основні спеціалісти, 1 - сумісник ), з них
                                      14 мають вищу освіту, 1 – середню спеціальну, 1 - бакалавр. Вищу кваліфікаційну категорію мають
                                       4 вчителі, І кваліфікаційну категорію – 7 вчителів, ІІ кваліфікаційну категорію – 2 вчителів, категорію „спеціаліст” 10 т.р.-2,   сп.11 т.р.- 1
Забезпечення харчуванням ------     Гарячим безкоштовним харчуванням на кінець 2016/2017 навчального року  було  забезпечено  20 учнів початкових класів та 2 дітей пільгових категорій.
                                                   За рахунок батьківської плати харчувалося 14 учнів.
Творчий потенціал -----    Педагогічний колектив працював над єдиною педагогічною темою: «Формування успішної особистості  шляхом впровадження ідеї

                                      гуманної системи особистісно- орієнтованого  навчання та виховання».
                        Учителі школи  активну участь  у районних конкурсах, засіданнях методичних об’єднань,
                        районних семінарах. Вчитель інформатики Слащук А.В. у березні 2017 року зайняла
                        ІІІ місце у  всеукраїнськму конкурсі «Учитель року – 2017» в номінації «Інформатика» в межах
                        Летичівського району.

     Педагогічний колектив школи працює над удосконаленням фахової майстерності при підготовці до засідань педагогічної ради,  відпрацьовуючи при підготовці систему роботи по здійсненню індивідуального підходу до особистості дитини, на кожному уроці з урахуванням вікових категорій для підвищення рівня якості освіти відповідності форм і методів викладання європейським стандартам, Систематично здійснюються моніторингові дослідження якості освіти індивідуальних особливостей учнів, процесів адаптації учнів при переході від початкової до середньої школи.

Гурткова робота---    У школі працює 2 гуртки на безоплатній основі: фізкультурно – спортивний та художньо-естетичний.

Підвіз
вчителів ------     Підвіз вчителів  не здійснюється , учнів, яких потрібно було б підвозити - немає.
 Матеріально-технічне-------        До послуг учнів –  обладнані навчальні каласи, комп’ютерний клас (5 ПК),
 забезпечення                      спортивна кімната, спортивний майданчик,  майстерня, їдальня, бібліотека.


3. Кадрове забезпечення
    Відповідно до ст. 45 Закону України «Про загальну середню освіту» штатний розпис закладу установлюються Меджибізькою селищною радою на підставі Типових штатних нормативів загальноосвітніх навчальних закладів.
    Кадрове забезпечення школи здійснюється в повній відповідності з навчальними планами загальноосвітнього навчального закладу.
 
    Варто відзначити склад постійних педагогічних працівників.
    Педагоги мають можливість удосконалювати свою фахову майстерність на курсах підвищення кваліфікації й успішно проходити атестацію.
 
Підвищення освітнього рівня вчителів є першочерговим завданням адміністрації школи, передбаченим перспективним планом роботи.
    Атестація педагогічних працівників школи проводиться з метою активізації творчої професійної діяльності вчителів. Стимулювання безперервної фахової  й загальної освіти, якісної роботи, підвищення відповідальності за результати навчання й виховання, забезпечення соціального захисту компетентної педагогічної праці відповідно до Закону України «Про освіту» та Типового положення про атестацію педагогічних працівників, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 06.10.2010 № 930 (із змінами).
    Атестація вчителів школи як чинник виявлення професіоналізму, компетентності вчителя, відіграє важливу роль у результативності навчально-виховного процесу.
      Атестація для вчителів стає перевіркою їхнього особистого зростання, можливістю поділитися з колегами своїми здобутками, іспитом на компетентність.
    Під час атестації було вивчено досвід роботи вчителів шляхом відвідування уроків, проведення співбесід, анкетування учнів, батьків, колег, відвідування відкритих уроків та виховних заходів. Загалом атестація пройшла в діловій доброзичливій атмосфері.

                                  Звіт про атестацію вчителів


Категорія, звання           Встановлено                  Відповідність                           Всього
      ІІ                                      І                                                                  1 (Кравчук М.А.)
      І                                                                             2                           1 (Слащук А.В.,Бедрій С.А.)

 

    Цілеспрямоване професійне самовдосконалення педагогічних кадрів – одне з головних завдань розвитку освітньої системи школи.
       Підвищення кваліфікації є складовою системи методичної роботи й важливою ланкою в формуванні пріоритетних компетенцій педагога.    
 Велика увага приділяється роботі щодо своєчасного  проходження вчителями курсів підвищення кваліфікації. З цією метою на початку навчального складається заявка  для проходження вчителями курсів з основного предмета  і вчителів, які працюють не за фахом або викладають декілька предметів.
    В 2016/2017 н.р. курси підвищення кваліфікації вчителів інформатики пройшла Слащук А.В., музичного мистецтва – Мельник В.М., фізичної культури – Цвіра В.І.

4. Методична робота
       Загальношкільна тема, над якою працює колектив школи, відіграє роль своєрідної ланки, що інтегрує в одне системне ціле всі підрозділи методичної структури школи.
    За допомогою єдиної теми пов’язані не тільки потреби й результат, а й засоби, етапи реалізації, які відповідають визначений цілі.  
    У навчальному закладі функціонує 1 комп’ютерний клас (5 комп’ютерів). 2 комп’ютери підключені до мережі Інтернет. У школі один принтер, один ксерокс та сканер. Право на користування технікою мають усі педагогічні працівники, під контролем особи, відповідальної за кабінет. Адміністрація закладу вільно володіє навичками з ІКТ, частині педагогів важко працювати з комп’ютером.  
    В школі  визначена чітка структура  методичної  роботи, яка складається із взаємопов’язаних та  взаємодіючих  елементів: педагогічна рада, яка визначає основні напрямки і завдання,  конкретні форми роботи педагогічного колективу та приймає рішення  з основних питань діяльності школи; шкільні методичні об’єднання.
    З метою ознайомлення із системою і досвідом роботи вчителів, класних керівників були проведені й проаналізовані відкриті уроки, виховні заходи.
Постійно здійснювався супровід інноваційної діяльності, а саме: надання методичної допомоги та консультацій щодо здійснення інноваційної діяльності педагогічними працівниками школи, організаційно-методична допомога в створенні презентаційних матеріалів, підтримка в апробації навчальної літератури.
Методичну роботу закладу координувала методична рада.


   В школі організовано роботу методичних об’єднань вчителів гуманітарного циклу, природничо-математичного циклу, вчителів початкових класів, класних керівників.
Змістом роботи методичних об’єднань стала аналітична, організаційна, діагностична, науково-практична та інформаційна діяльність. Були затверджені плани їхньої роботи, методичні проблеми, визначено керівників із числа досвідчених учителів. Завдяки роботі методичних об’єднань удосконалено методики проведення уроків, зріс рівень методичної підготовки, фахової майстерності вчителів-предметників. На своїх засіданнях члени методичних об’єднань  обговорювали науково-методичні питання, а також знайомилися з нормативно-правовими документами, перспективним педагогічним досвідом, новинками методичної літератури, періодичними виданнями тощо.

    
        
    Недоліками в організації методичної роботи є відсутність методичного кабінету з причини недостатньої кількості приміщень в школі. Вчителі не займалися науково-дослідницькою роботою, бо відсутні творчі зв′язки і контакти з аналогічними підрозділами в інших школах, вищих навчальних закладах І-ІІ рівня акредитації. Не проводилася робота з розробки авторських навчальних програм. Не всі методичні об`єднання працювали однаково ефективно. Їх засідання не завжди повною мірою відповідали інтересам і потребам вчителів. На жаль, не всі вчителі школи  беруть участь у професійних конкурсах.  А тому у 2017/2018 навчальному році більше уваги приділяти роботі методичних об'єднань.

    Аналіз роботи школи за різними напрямками показав, що вчителі й учні досягли певних результатів у своїй діяльності. Але ці результати участі учнів школи у Всеукраїнських учнівських олімпіадах, конкурсах, турнірах з різних предметів  незначні.

5. Навчальна діяльність учнів
Особлива увага приділяється навчанню та вихованню учнів. Відповідно всеобучу всі діти шкільного віку були охопленні навчанням.
Навчання проводилось за п’ятиденним режимом роботи школи.
    
    У 2016/2017 навчальному році школа  працювала у режимі одної зміни. Відповідно до діючих санітарно-гігієнічних норм режиму роботи тривалість уроку:
•     в 1 класі – 35 хвилин;
•     в 2-4-х  класах – 40 хвилин;
•     в 5 – 9-х  класах – 45 хвилин,

перерви тривалістю 10 та 30 хвилин.

    Головна місія школи – надання якісних освітніх послуг.

    За результатами річного оцінювання переважна кількість учнів мають достатній та середній рівень навчальних досягнень.
    Навчальні досягнення учнів за результатами І, ІІ семестрів,  річного оцінювання та державної підсумкової атестації учнів 4-го класу:
    У 1 та 2  класах оцінювання навчальних досягнень учнів вербальне (за 12-бальною системою, за рішенням педагогічної ради, оцінювання з ІІ семестру у 2 класі).
    Учні нашої школи традиційно приймають участь в районних, шкільних предметних олімпіадах.
Відповідно до Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту» та з метою створення сприятливих умов для всебічного розвитку інтелектуального і творчого потенціалу талановитих дітей та підлітків, стимулювання їх творчого самовдосконалення, залучення обдарованої молоді до науково-дослідницької діяльності, піднесення статусу обдарованих дітей було складено план роботи з обдарованими учнями.
Результатом роботи педагогічного колективу є призові місця на районному етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад, конкурсах, турнірах.
На районному етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад з навчальних предметів  учні школи посіли призові місця:
- учениця 7 класу Демчишина Ганна  – ІІ місце з математики;
- учень 9 класу Данчук Богдан – ІІІ місце з географії.
         - учень 9 класу Слащук Костянтин  – ІІІ місце з інформаційних технологій.
         - учень 8 класу Кривошеєв Денис  – ІІІ місце з інформаційних технологій.
         
З метою виявлення творчо обдарованої молоді, розвитку її потенціалу, виховання у молодого покоління поваги до мови й традицій свого народу, підвищення загальної мовної культури  був проведений ІІ етап  XVІ Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика. За результатами проведення конкурсу та рішенням журі  учень 3 класу Ниточко М.  (вчитель Ниточко Л.В.) посів ІІІ місце.
6. Виховна робота
Виховна робота в 2016/2017 н.р. школи базувалась на ціннісному ставленні до людей, себе, мистецтва, суспільства, праці, природи і була спрямована на створення умов для розвитку особистості як громадянина України, формування покоління, здатного навчатися впродовж життя, створення і розвиток цінностей громадянського суспільства, виховання національної культури, утвердження принципів загальнолюдської моралі, пізнавальних інтересів та творчої активності.
Головна мета виховної роботи – це виховання творчої особистості, наділеної естетичними смаками, інтелектуальною та етичною культурою, виховання громадянина своєї Батьківщини – України.
Упродовж 2016/2017 н.р. в школі були проведені заходи, які сприяють формуванню основних національних і загальнолюдських цінностей: уміння і навички підтримки і збереження злагоди, здатність враховувати думку інших людей, моральні якості (чуйності, чесності, справедливості, правдивості, гідності, толерантності, співпереживання, щедрості, поваги до особистості).
Адміністрація школи і класні керівники проводять індивідуальну роботу з учнями, схильними до правопорушень, контролюється відвідування учнями школи, ведеться щоденник психолого-педагогічних спостережень за цими учнями. Спільно зі службою у справах неповнолітніх та органами внутрішніх справ складені комплексні заходи, щодо запобігання злочинним проявам в учнівському середовищі.
Робота з батьками упродовж 2016/2017 н.р. була спрямована на створення   єдиного   колективу   вчителів,   батьків,   учнів.   Були   проведені загальношкільні  батьківські збори.  На  батьківських зборах розглядалися питання:
1.Виховання свідомого ставлення до свого здоров'я;
2.Робота з попередження дитячого травматизму
3.Виконання Законів України «Про загальну середню освіту»ст.35:
-    вплив сім'ї на середовище дитини;
-    підготовка до закінчення навчального року;
-    літній відпочинок учнів.
Певна увага приділена роботі з дітьми пільгового контингенту. Було проведено обстеження матеріально-побутових умов цих учнів, за необхідністю надано матеріальну допомогу, безкоштовне харчування.
Тісно співпрацює школа і з сільським будинком культури.
Класні керівники докладають багато зусиль, щоб виховати справжніх громадян України, людей, спроможних увійти у нове життя, здатних не пливти за течією, а йти обраним шляхом.
Підсумувавши, слід зазначити, що всі вихованці школи протягом року були задіяні в навчально-виховному процесі, мали доручення, більшість була залучена до роботи гуртків.
Педагогічний колектив школи проводить певну роботу, спрямовану на виконання комплексної цільової програми боротьби зі злочинністю. Головними напрямками роботи з цього питання є індивідуальна робота з дітьми, схильними до пропусків занять, правопорушень. В школі діє Рада профілактики, проводилась декада правових знань.
Педагогом-організатором Валюс С.Г., класними керівниками проводиться індивідуальна робота з учнями, схильними до правопорушень,  контролюється відвідування учнями уроків, ведуться щоденники психолого-педагогічних спостережень  за цими дітьми.  Стан роботи з профілактики та попередження правопорушень заслуховувався на:
а) нарадах при директорі:
«Підсумки роботи з учнями, схильними до правопорушень»
«Профілактика правопорушень серед неповнолітніх»
б) МО класних керівників:
« Діти девіантної поведінки . Які вони сьогодні ? Методика роботи з дітьми девіантної поведінки»
в) класних батьківських зборах
« Попередження правопорушень в учнівському середовищі»
Як бачимо, школа намагається максимально забезпечити реалізацію потенціалу школярів як активних суб'єктів навчально-виховного процесу.

7. Соціальний захист
    У 2016/2017 навчальному році робота школи щодо соціального захисту дітей пільгових категорій була спрямована на виконання законів України  «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про охорону дитинства», «Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування», указів Президента України  від 11.07.2005 № 1086/2005 «Про першочергові заходи щодо захисту прав дітей»,  від 04.05.2007 № 376/2007 «Про додаткові заходи щодо захисту прав та законних інтересів дітей», від 01.06.2013 № 312/2013 «Про додаткові заходи із забезпечення гарантій реалізації прав та законних інтересів дітей»,  Постанови Кабінету Міністрів України від 05.04.1994 № 226 «Про поліпшення виховання, навчання, соціального захисту та матеріального забезпечення дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування», розпорядження Кабінету Міністрів від 11.06.2007 № 119/2007-р «Про схвалення Концепції Загальнодержавної програми «Національний план дій щодо реалізації Конвенції ООН про права дитини» на 2006-2016 роки».
Створений банк даних дітей пільгового контингенту, який протягом року   змінювався.
У школі цим дітям приділяється багато уваги, педагоги з турботою до них відносяться, залучають учнів-пільговиків до різноманітних заходів, конкурсів, вікторин, екскурсій. Вони були задіяні в шкільних гуртках.
Школярі беруть активну участь в шкільних конкурсах, районних олімпіадах, конкурсах малюнків, виставках виробів на різну тематику, а також в районних спортивних змаганнях з футболу, шахо-шашкових турнірах.
Протягом всього 2016/2017 н.р. адміністрацією школи, класними керівниками, вчителями-предметниками проводилась робота з батьками, діти яких належать до пільгових категорій.
Протягом 2016/2017 н.р. учні-пільговики проходять медичне обстеження працівниками Головчинецького ФАПу відповідно встановленого графіку.  В ІІ семестрі в школі (квітень 2017 р.) був проведений поглиблений медичний огляд стану здоров’я учнів школи. Діти пройшли детальне обстеження і отримали рекомендації лікарів щодо профілактики лікування.
Щоденно вівся облік відвідування учнями школи. У перших числах кожного місяця – в письмовій формі  передавався звіт до відділу освіти, молоді, спорту, культури і туризму Меджибізької селищної ради. Постійно аналізувалися причини пропусків без поважних причин. Це питання на контролі адміністрації школи та вчителів.

На виконання програми «Допомога сім’ям з дітьми» для забезпечення соціального захисту дітей, для учнів початкових класів і малозабезпечених сімей було організовано безкоштовне харчування.
    
8. Збереження і зміцнення здоров’я учнів і працівників
    Медичне обслуговування учнів та працівників школи забезпечує працівник Головчинецького ФАПу Гарник Ю.С., яка організовує систематичне та планове медичне обслуговування учнів, забезпечує профілактику дитячих захворювань. Відповідно до результатів медичного огляду дітей, на підставі довідок лікувальної установи у школі формуються спеціальні медичні групи, а також уточнені списки учнів підготовчої, основної групи та групи звільнених від занять фізичною культурою на навчальний рік.


    Вчителі також щорічно проходять медичний огляд за окремим графіком один раз на рік, працівники їдальні – два рази на рік.
    

    Важливим аспектом збереження здоров’я учнів є створення умов для раціонального харчування дітей протягом перебування у школі. Адміністрацією закладу проводилася щомісячна перевірка режиму роботи шкільної їдальні, якості продукції і відповідності норм харчування учнів, перевірка проводилася також і радою з питань харчування школи. В результаті перевірок усунені недоліки – систематично закуповувався необхідний інвентар (виделки, ложки, крани системи водопостачання, закуплено електроплиту,холодильник, встановлені мийки для посуду, закуповуються необхідні миючі засоби, засоби гігієни.
    З метою збереження  здоров’я учнів директором проводився контроль щодо проведення уроків фізичного виховання.
9. Стан охорони праці та безпеки життєдіяльності
    Робота з охорони праці, безпеки життєдіяльності, виробничої санітарії, профілактики травматизму дітей в побуті та під час навчально-виховного процесу визначається у діяльності педагогічного колективу як одна із пріоритетних і проводиться відповідно до Законів України «Про дорожній рух», «Про пожежну безпеку», Державних санітарних правил і норм улаштування загальноосвітніх навчальних закладів та організації навчально-виховного процесу, інших чисельних нормативних актів, які регламентують роботу школи з цих питань. Стан цієї роботи проводиться під постійним контролем адміністрації школи. Наказом по школі  призначено відповідального за організацію роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності педагога-організатора Валюс С.Г..
    На початку навчального року, напередодні канікул та святкових днів проводилися інструктажі з безпеки життєдіяльності серед учнів, відпрацьовалася програма вступного інструктажу. Регулярно відбувалися цільові інструктажі у учнями перед екскурсіями, походами, спортивними змаганнями. У школі в наявності необхідні журнали реєстрації всіх видів інструктажів з питань охорони праці. Кожна класна кімната, кабінет, майстерня, спортивна кімната має необхідний перелік документації з питань безпеки життєдіяльності. Також у приміщеннях школи розміщено кілька стендів з безпечної поведінки, стенди з охорони праці.


    Питання охорони праці та попередження травматизму обговорювалися на нарадах  при директорові. Вивчаючи стан травматизму  серед учнів, можна відмітити, що в навчальному закладі здійснюється належна робота щодо попередження нещасних випадків створення безпечних умов навчання. В школі розроблено низку заходів щодо попередження травматизму учнів, проведено відповідну роботу з учителями. Причини вивчення травм з’ясовуються, аналізуються, відповідно до цього складаються акти та проводяться профілактичні заходи. У цьому році не травмовано жодного учня під час навчально-виховного процесу.
Традиційними в школі є тижні безпеки дорожнього руху, знань пожежної безпеки, сприяння здорового способу життя та безпеки життєдіяльності, охорони праці, День цивільного захисту населення.


10. Фінансово-господарська діяльність
    Фінансово-господарська діяльність школи здійснюється відповідно до Статуту.
    

    Джерелами фінансування є:
•    кошти Межибізької селищної ради Хмельницької області.

 


    У 2016/2017 навчальному році за кошти Медибізької селищної ради проведено:
1.     Фарбування коридорів, їдальні, класних кімнат, майстерні, вікон та дверей, підсобних приміщень школи.
2.      Ремонт надвірного туалету.
3.    Ремонт учительської кімнати.
4.   Косметичний ремонт внутрішніх туалетів.
5.   Придбання інвентарю для прибирання приміщення школи та її території.
6.  Придбана та встелена плитка на сходи (парадний вхід).
7.  Перекрите підсобне приміщення .

•     кошти соціальної угоди з ТОВ Агрофірма «Обрій»
    - на суму 20 000 грн було придбано шафи та пенали в класні    кімнати (видаткова накладна №5-6696 від 14 липня 2017 р.)
- Придбаний та встановлений БФ лазерний принтер «Canon» (рахунок фактура №ФТФТ-0111-1986848 від 19 червня 2017 р.)
•    

    Заплановано облаштування стендами класних кімнат та коридорів школи, придбання катреджів для принтера, заміна леноліуму у двох класах, заміна класних дошок, ремонт паркану, заміна опалювального котла.


11. Управлінська діяльність
    Першочерговим завданням адміністрації є організація роботи школи, де колектив має спільну мету, обумовлену європейськими, державними, регіональними тенденціями розвитку освіти; формування системи показників та оцінок, які контролюють, оцінюють та регулюють процеси в управлінні.
    Враховуючи сучасні вимоги, стиль керівництва школою більш близький до демократичного, так як більшість рішень приймаються на основі врахування думки колективу й інтересів справи. Рішення до управління та контролю за навчально-виховним процесом адміністрація школи приймає колегіально.
     
    В  майбутньому  я  бачу   школу  добре  згуртованим  учительським  та учнівським  колективом, де  влада, батьківська  громадськість   добре  розуміє  життя і  проблеми  школи,сподіваюсь на продуктивну співпрацю  у  вирішенні  всіх  проблем   шкільного   життя.